loading...
Alerter.ir
هژیر بازدید : 39 1393/10/21 نظرات (0)

شروع سریال Arrow ( کماندار ) پس از تعطیلات سال جدید میلادی نزدیک است و شبکه CW به همین علت ویدیو جالبی در رابطه با بازگشت سریال منتشر کرده است که کمی به ما در رابطه با وضع استارلینگ سیتی بدون کماندار را نمایش می دهد و کمی وضعیت الیور کویین ( کماندار ) را شفاف تر میکند. 

----------------------------------------------

به هر حال وضعیت الیور کویین تا بحال در هاله ای از ابهام قرار دارد و شهر استارلینگ سیتی قرار است با دشمنان جدیدی روبرو گردد . در پس نبود کماندار ، مجرمان و تبهکاران استارلینگ سیتی که منتظر نبود او بودند دست به شروع زده اند و آشوب به پا کرده اند . در این هنگام هم مالکوم مرلین خبر مرگ کماندار را به گروه او می دهد و آنها هم پایگاه را تعطیل میکنند و بدین سان نوبت  می رسد که شنل پوشیده و به جنگ تبهکاران برود . ری پالمر هم به تسلیحات جنگی شرکت کویین سابق پی میبرد و ممکن است از آن در راه مبارزه با تبهکاران استفاده کنید . در کل قهرمانان جدیدی در این آشوب و سیاهی وارد میشوند تا جای خالی کماندار را پر کنند .

پیج رسمی Arrow در فیسبوک در پست ویدیو جدید چنین گفته است :

"در تاریک ترین روز استارلینگ سیتی ، قهرمانی دیگر بر خواهد خواست .بازگشت سریال Arrow را در چهارشنبه ، 21 جون از دست ندهید! "


این گفته حاکی از آن است که قهرمانی دیگر به این سریال وارد خواهد گردید که تابحال هویت او ناشناس است اما ممکن است یکی از بازیگران سریال مانند : لورل لنس ( Laurel Lence ) که او را با نام قناری سیاه ( Black Canary) هم مشهور است و یا ری پالمر ( مدیر شرکت کویین سابق ) که به فناوری های جنگی جدید دست یافته است ، باشد .  در این آشفته بازار استارلینگ سیتی یک قهرمان باید در غیاب کماندار به داد این شهر برسد ، حال قناری سیاه باشد یا ری پالمر و یا هر کس دیگر . 

شما را به دیدن این ویدیو جالب دعوت میکنیم .


دانلود ویدیو با کیفیت HD

 

 

قسمت جدید سریال Arrow در تاریخ 1 بهمن ( چهارشنبه ) از شبکه CW پخش خواهد گردید .

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟