loading...
Alerter.ir
هژیر بازدید : 14 1393/09/23 نظرات (0)

مراسم PlayStation Experience شرکت Sony سر انجام به پایان رسید و برنده های این مراسم زیبا مشخص گردیدند و شرکت سونی اطلاعاتی دیگر از کنسول نوظهور خود PlayStation 4 ارائه کرد و تریلر بازی های زیبایی مانند  Uncharted 4 ,  The Order : 1886 و ... به نمایش در آمدند .

برای دانلود این مراسم با شکوه در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

هژیر بازدید : 10 1393/09/21 نظرات (0)

مراسم The Game Awards 2014 به پایان رسید و بسیاری از بازی ها در آن خوش درخشیدند و بازی های تازه بسیار معرفی شدند . هر کدام از بازی ها در این مراسم بیشترین پتانسیل خود را بکار بردند تا خوب ظاهر شوند و آما در آخر بیننده ها هستند که مشخص میکنند کدام بازی خوب است یا نه . برای دانلود این مراسم با ما  در ادامه مطلب همراه باشید .

هژیر بازدید : 42 1393/08/05 نظرات (0)

ژانر :  اکشن | ماجراجویی | کمدی

امتیاز ای ام دی بی : 6.4/10

کیفیت : 1080p WebRIP 

حجم :  1.94 گیگابایت

فرمت : MP4

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : 

فیلم لاک پشت های نینجا یا TMNT گروهی متشکل از چهار لاک پشت نینجا: لئوناردو – رافائل – مایکل آنجلو – داناتلو می باشد که توسط استادشان یعنی موشی به نام sensei  فنون مربوط به مبارزه و نینجاها را آموخته اند . لاک پشت های نینجا همواره از شهر در مقابل خلاف کاران و تبهکاران محافظت نموده اند . پس از مدت ها آرامش و زندگی عادی مردم  تاریکی دوباره به شهر نیوویرک برگشته است و شهر پر از آشوپ و خلاف شده است و شیطانی به نام چنگال آهنی بر روی تمامی پلیس ها و سیاستمداران نفوذ کرده است و اجازه اجرای عدالت را نمی دهد . حال این ۴ لاک پشت می خواهد تا به کمک یکدیگر او را متوقف کنند تا شهر دوباره به روال عادی خود برگردد و مردم را از شر این شیطان رها سازند که در این بین با حوادث مختلف جالبی رو به رو می شوند و …

 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟