loading...
Alerter.ir
هژیر بازدید : 35 1393/07/29 نظرات (0)

نرم افزار چتیمیتی باقابلیت های فراوانی همراه است و پشتیبانی کاملی از زبان فارسی و انگلیسی دارد . اگر میخواهید یک چت ساده و راحت داشته باشید میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید . 

این برنامه تنظیمات فراوان و کاربر پسندی دارد که بسیار کاربری اند . برای مثال شما میتوانید  انلاین یا افلاین بودن خود را انتخاب کنید . وضعیت و علاقه های خود را انتخاب کنید و نمایه خود را هرگونه دوست دارید بروز کنید .

 

این برنامه در پس داشتن چت خصوصی امن ، تالار های چت عمومی هم دارد که شما میتوانید در موضوعات مورد علاقه خود با دیگران به بحث و گفتگو بپردازید یا با وارد کردن فیلتر های مشخص دوستان مناسبی برای خود پیدا کنید  . شما میتوانید در این برنامه به دیگران هدیه بفرستید ، از دیگران هدیه بگیرید و اکانت خود را از حالت عادی به پرمیوم ( ویژه) با قابلیت های اختصاصی تغییر دهید .

 

شما میتوانید به جستجو اشخاص و مطالب بپردازید یا مانند صفحه شخصی فیسبوک خود جدیدترین اخبار را دریافت کنید .

 

این برنامه تابحال بیشتر از 100000 نصب داشته و رفته رفته بیشتر خواهد شد

در آخر این برنامه برای افرادی که میخواهند دوستان جدیدی یافته و با دوستان خود چت سالمی داشته باشند بسیار عالی و کار آمد است .

 

این برنامه تقریباً تمامی قابلیت های برنامه های چت معروف دیگر همچون وایبر ، تانگو ، وی چت و ... را به همراه قابلیت های جدید خود دارا میباشد

 

======

 

نام : چتیمیتی

 

سازنده : چیتیمیتی

 

سیستم عامل ها : IOS , Android , Windows Phone

 

نسخه اندروید مورد نیاز : 2.3 به بالا

 

حجم : 3.9

 

دریافت از کافه بازار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟